Livrarea Produselor

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Produsele sunt comercializate si livrate doar in Romania.

Programul de livrare a comenzilor online este:

- luni - vineri intre orele 09:00 - 19:00

Procesarea comenzilor se va face in ordinea inregistrarii lor in sistem, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi fiind intre 1-5 ore lucratoare. Dupa procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfarsitul saptamanii vor fi procesate incepand de luni in ordinea primirii lor.

Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.

Livrarea produselor se realizeaza prin intermediul companiilor de curierat rapid GLS, Fan Curier, Urgent Cargus

Costul livrarii este variabil si depinde de greutatea produsului achizitionat. Acest cost este afisat in pagina fiecarui produs si in cosul de cumparaturi. Pentru multe dintre produse, transportul este gratuit si se afiseaza aceasta mentiune in pagina de produs.


Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii, iar termenul de livrare este de 24 - 48 ore in zilele lucratoare, din momentul confirmarii comenzii. In cazul localitatilor cu km suplimentari timpul de livrare poate creste la 48 sau 72 de ore. 

Anularea comenzilor online se face telefonic sau prin e-mail trimis pe adresa comenzi[@]autolucas.ro.

Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor

In perioada sarbatorilor de Paste, sau de iarna, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi este intre 48 - 72 ore.

Contacteaza echipa AutoLucas.ro

Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii, scrie-ne pe adresa contact[@]autolucas.ro